Credit Karma یک شرکت مالی شخصی چندملیتی آمریکایی است که در 8 مارس 2007 تأسیس شد.
این گزارشهای اعتباری بدون هزینه، طراحی سایت شرکتی بهروزرسانی مکرر و امتیازات از دو آژانس گزارشدهی اعتباری معروف (Equifax و TransUnion) را به همه ارائه میکند.
در 24 فوریه 2020، Intuit اعلام کرد که قصد دارد Credit Karma را به مبلغ 7.1 میلیارد دلار خریداری کند.
گزارش های اعتباری به کاربران کمک می کند مشکلات را زودتر تشخیص دهند،
https://behinesazan.net/corporate-site-design اعتبار خود را بهبود بخشند و دانش مالی خود را تقویت کنند.
این به شما کمک می کند تا بیشتر گزارش اعتباری خود را زیر نظر داشته باشید و از هرگونه خطای احتمالی مطلع شوید. همچنین امتیازات اعتباری را ارائه می دهد که از طریق روش های دیگر به صورت رایگان دریافت نمی کنید.
در اینجا چند چیز در مورد Credit Karma's UX وجود دارد:
داشبورد مالی شفاف اطلاعات بر اساس دستههایی با اطلاعات مرتبط در مورد آخرین تعاملات و/یا اقداماتی که باید انجام شود، جدا شده است.
آنها پیشنهاداتی را بر اساس اطلاعات ارائه شده تنظیم کرده اند.
امتیازات اعتباری مقایسه ای با نمای کلی تصویری و رنگی،طراحی سایت شرکتی همراه با یک کپی که باعث می شود کاربر بلافاصله موقعیت را درک کند.
توضیح واضحی از جایی که اطلاعات گرفته شده و سیستم مورد استفاده قرار گرفته است که حس امنیت و اعتماد را برای کاربر ایجاد می کند که اطلاعات شخصی خود را با سایت به اشتراک می گذارد.