LabPlanet

This is the forum of Lab, an alternative rock band from Finland.
It is currently Wed May 01, 2024 10:24 pm

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
 Post subject: Kysymys Tavastian keikasta
PostPosted: Tue Apr 12, 2005 2:59 pm 

Tavastian sivuilla keikan aika on 21-02, siitä on jonkin aikaa kun olen Tavastialla (tai missään keikalla) ollut niin mihinköhän aikaan bändi mahtaa lopetella? Pitäisi ehkä vielä töihin mennä keikan jälkeen...

Post subject:
PostPosted: Wed Apr 13, 2005 8:54 am 

Keikoilla, joilla minä olen ollut, ovat bändit useimmiten soittaneet suunnilleen 23-01 välillä. Mitä pidempään sitä parempi tietty :) Tuon duuniongelman olen ratkaissut siten, että seuraavan päivän olen usein ottanut vapaaksi. Sitä on kuitenkin niin fiiliksissä, ettei siitä työnteosta mitään tulisi...

Post subject:
PostPosted: Thu Apr 14, 2005 5:57 pm 

Kiitos vastauksesta. Nyt näyttää siltä ettei mulla silloin olekaan töitä. :P

Post subject:
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 12:45 pm 

Millon se Tavastian keikka on? En löytänyt Tavastian sivuilta mitään :I

Post subject:
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 5:42 pm 

Tavastian keikka on torstaina 19.5. Kyllä se siellä Tavastian sivuillakin lukee :) Liput maksaa kybän. Itse kävin jo ostamassa omani ja kavereille kanssa, joten nyt kipin kapin Tikettiin ostoksille, kun niitä vielä on saatavilla.

Post subject:
PostPosted: Wed May 18, 2005 9:28 pm 

Kenelläkään tietoa tuosta Fly Lowsta, joka ilmeisesti on huomenna LABin lämppärinä Tavalla? Minkälaista musaa ne soittaa?

Post subject:
PostPosted: Thu May 19, 2005 12:35 pm 

Ookei eli uusimmassa Suessahan on näköjään Fly Lowsta juttua ja arvostelu niitten uusimmasta levystä. Ihan kiinnostavalta vaikuttaa...

Post subject:
PostPosted: Thu May 19, 2005 3:57 pm 

Soittoajat menee suunnilleen näin: Fly Low 22.20 LAB 23.20
Me Aloitetaan kyllä viimeistään 23.30 ja vedetään tunnin setti+ mahd. encoret. tulkaa kaikki kattomaan!!!

Post subject:
PostPosted: Fri May 20, 2005 11:41 am 

Kiitos LABille hienosta keikasta! Erityisesti encore osuus oli erittäin energinen :) Toivottavasti isikin oli tyytyväinen! Ekalta levyltä olisi ollut mukava kuulla enemmän matskua (nyt taisi olla vain 'til you're numb ja trapped), mutta hyvä näinkin. Seuraava Hesan keikka taitaakin olla sitten Kaivarin konsertissa. Nähään siellä :)

Post subject:
PostPosted: Fri May 20, 2005 5:56 pm 

Eipä kestä :D Nähään kaivarissa! Uskoisin Anan iskän olleen tyytyväinen ja liikuttunut keikasta ja Anan koskettavasta välispiikistä.

Post subject:
PostPosted: Wed May 25, 2005 9:33 pm 

Hi all

I have received some questions regarding LAB's gig at the Tavastia on the 19th of May 2005. So, here's a short summary of it.

For those who haven't heard about Tavastia, it is a legendary and the best rock club here in Finland (http://www.tavastiaklubi.fi). If band plays there, you know that they have already earned some credits. If you ever come to Helsinki, it might be a place worth visiting. You might even see Pekka there :)

The evening was started by Flylow (http://www.flylowmusic.com/) at about 22:30. Flylow is a new Finnish hard rock band who have just released their debut album Bridges. LAB started their gig about 23:30 and played something like 70 minutes.

Ana said in the beginning of the gig that Tavastia is the world's hardest place to perform. This because her father is always there when they are on stage and her father always spots all the slight mistakes they make. Well, I'm sure that her father was very pleased with this gig.

LAB played at least two songs from their first album. Songs were 'til you're numb and trapped. I think that from the second album they played machine girl, beat the boys, hardcore, tv, chocolate and ding-dong. Ana dedicated chocolate to "the one brown haired man in the audience". Hmmm, I also have a brown hair ;-) I guess that they played almost all the songs from their latest album (but I'm sure that they didn't play torture for two). Goodness I'm a godness was dedicated to all the women in the audience. Pekka probably have a complete list of performed songs.

The gig was great and the longer it went on the better it sounded. The next LAB gig in Helsinki will be on the 12th of June at the Kaivopuisto. It is a free concert arranged by NRJ radio station (http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=107832). Concert is mainly aimed to the teenagers and bands usually play there something like 3-4 songs. Oh, and there have been approximately 50000 listeners :)

Post subject:
PostPosted: Thu May 26, 2005 3:10 pm 

Jani wrote:
Ana said in the beginning of the gig that Tavastia is the world's hardest place to perform.

Mä just luin jutun vanhasta NYTistä, jossa artistit puhu kokemuksistaan eri keikkayleisöistä ja oli kai Terhi SMG:stä joka sano että Tavastialla on huonoin yleisö, kun jengi vaan seisoo takarivissä kädet ristissä ja arvostelee. Onko totta? ;P

Joo oli hieno keikka. :D Eka kerta kun näin livenä (jos NRJ Awardseja ei lasketa) ja Ana kuulosti vähintään yhtä hyvältä kuin levyllä. Ja muu bändi tietty myös. Oma toivomus olisi ollut Devil is a girl. :twisted:

Post subject:
PostPosted: Thu May 26, 2005 6:55 pm 

Moi Jani! Thanks for your information. Couldn't be better! I'm impressed :o

Post subject:
PostPosted: Thu May 26, 2005 7:00 pm 

Ai niin.. no onhan se Tavastian yleisö usein hiukka kankeeta MUTTA toisaalta, siellä porukka kyllä kuuntelee mitä sä soitat! Mun mielestä huonoin yleisö on liian humalainen joka ei keskity :!:

Post subject: Re: Kysymys Tavastian keikasta
PostPosted: Tue Dec 28, 2021 8:42 am 

поду169.3

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next